Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sarah Zagt - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sarah Zagt - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

De eerste twee maanden van mijn reis der reizen liggen vast: ik ga twee maanden ´wonen´ in Cuzco (Peru). Eerst vier weken Spaans leren en slapen bij een gastgezin. Vervolgens 4 weken vrijwilligerswerk: naschoolse opvang met kinderen van 4 tot 16 jaar. Deze periode slaap ik in een studentenhuis met andere vrijwilligers. Na twee maanden Peru moet ik op de een of andere manier uiterlijk 22 januari in Buenos Aires zien te komen. Waarschijnlijk wordt dit een reis via Bolivia, Chili, Argentinie en wie weet nog even Uruguay.... Spannend, maar ik heb er zin AAN!

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2008

Mijn droom was geen bedrog

08 Februari 2008

A ver

03 Januari 2008

De decadente backpacker

09 December 2007

30 Dagen Bolivia

17 November 2007

De mug, mijn lievelingsbeest
Sarah

De eerste twee maanden van mijn reis der reizen liggen vast: ik ga twee maanden ´wonen´ in Cuzco (Peru). Eerst vier weken Spaans leren en slapen bij een gastgezin. Vervolgens 4 weken vrijwilligerswerk: naschoolse opvang met kinderen van 4 tot 16 jaar. Deze periode slaap ik in een studentenhuis met andere vrijwilligers. Na twee maanden Peru moet ik op de een of andere manier uiterlijk 22 januari in Buenos Aires zien te komen. Waarschijnlijk wordt dit een reis via Bolivia, Chili, Argentinie en wie weet nog even Uruguay.... Spannend, maar ik heb er zin AAN!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 28264

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2007 - 22 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: